Αρχική>ΑΝΕΛΑΒΕ ΔΡΑΣΗ>ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

 
Η κίνηση είναι χαρά ζωής. 
Κίνηση, παιχνίδι, ζωντάνια! Το ανθρώπινο σώμα δεν είναι σχεδιασμένο για να κάθεται. Το σώμα μας είναι φτιαγμένο για να κινείται. Η κίνηση δίνει ζωή, ενέργεια, υγεία, ελευθερία, ευεξία και είναι απαραίτητη για την ψυχική, σωματική και πνευματική υγεία του ατόμου. Η υιοθέτηση της καθημερινής συστηματικής φυσικής δραστηριότητας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος ενός δια βίου υγιεινού τρόπου ζωής.
 
 
Η σωματική άσκηση θωρακίζει την υγεία των παιδιών.
Η σωματική αδράνεια είναι ο τέταρτος σημαντικότερος παράγοντας κινδύνου θνησιμότητας παγκοσμίως. Η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού των αναπτυγμένων χωρών δεν έχει επαρκή επίπεδα σωματικής δραστηριότητας. 
Κάθε μορφή σωματικής κίνησης που αυξάνει την ενεργειακή δαπάνη πάνω από το φυσιολογικό επίπεδο θεωρείται φυσική δραστηριότητα. Η αυξημένη φυσική δραστηριότητα βοηθά στη διατήρηση του βασικού μεταβολισμού, τη βελτίωση της καρδιακής και αναπνευστικής λειτουργίας, τη μείωση των παραγόντων κινδύνου στεφανιαίας νόσου, την αύξηση της δύναμης και της μυϊκής μάζας, την αντοχή και ευλυγισία των μυών, τη μείωση της παχυσαρκίας και των νοσημάτων που τη συνοδεύουν, τη διατήρηση του ιδανικού βάρους και τη μείωση του άγχους.
 
Κατάλληλη φυσική δραστηριότητα τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα.
Από το παιχνίδι στην παιδική χαρά, το ποδήλατο, το κρυφτό, το κυνηγητό μέχρι το παιδί μεγαλώνοντας να βρει το άθλημα ή τη φυσική δραστηριότητα που του ταιριάζει χρειάζεται υποστήριξη και παρότρυνση. Η σωματική δραστηριότητα είναι ευχάριστη και ψυχαγωγική φτάνει να ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία και τις ικανότητες του παιδιού. Η ενασχόληση με κάποιο άθλημα είναι ιδανική, αλλά δεν είναι όλα τα παιδιά γεννημένα αθλητές. Το παιδί πρέπει να δραστηριοποιηθεί με τον τρόπο που του ταιριάζει.
Πάντως, για την ισορροπημένη ανάπτυξη των παιδιών και την προάσπιση της υγείας τους οι ειδικοί συνιστούν  τη συμμετοχή των παιδιών καθημερινά σε φυσικές δραστηριότητες για τουλάχιστον 60 λεπτά. Επιπλέον για τη σωστή κινητική τους ανάπτυξη (επαρκή ενδυνάμωση μυών & οστών και καλή κινητικότητα αρθρώσεων) οι φυσικές δραστηριότητες θα πρέπει να φθάνουν σε ψηλές εντάσεις τρεις φορές την εβδομάδα. 
 
Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε νέα
E- MAIL: info@goandplay.org